Champion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Fusion, i såna fall kan han inte vakna då. Vad tjänar man på detta egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 I sånna fall,ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Ifall jorden är kvar om 100-1000 år. Mitt råd till er:Ifall ni tänker på att frysa er,gör inte det! Lev livet! håller med fusion B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Just nu känns det som om jag skulle vilja bli nedfryst när jag är gammal och kan dö när som helst. I syfta för att hjälpa forskarna och för att få se den efter längtade framtiden (om den nu är bra). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Ifall jorden är kvar om 100-1000 år. Mitt råd till er:Ifall ni tänker på att frysa er,gör inte det! Lev livet! Håller med.Lev livet och klaga inte på det. Ville du vara en djur ist för MÄNNISKA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.