GangsterTwist Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Mitt är nog: Mother Fucker elr sånt är livet som en annan har sakt!... :visslar: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Dra åt h*lvete funkar, också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Eller; 'Dra dit pepparn växer'. En fenomenal klassiker. Dock inte så lyckat nu i nutidens ungdom. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 yippie cay yeah motherfucker j*vla bög tänkte på nåt mer men kommer inte på det nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 "äh, gå och smek en tvättbjörn" :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 jag kommer kutta dig på natten jag kommer kutta din mamma på natten när du sova (en kille i klassen säger så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Beror pâ dig. Varför mâste ni alla säga typ " Pigfucker, Kiss my ass!" Det var snabbmeningar, inte Svordomar. "Beror pâ dig" brukar jag säga när jag spelar Shooter/Strategi spel Online. Ingen Solklar klassiker men mânga känner pressen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 ''Har du en råtta i byxan?'' ''Du är en tjuv' Sem säger jag mer men kommer int epå nåt just nu.' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag kom pâ nâgra. Som en fis i vinden. Dra dit du önskar. Ring Poolia. Ett monster i webbkameran! Gâ pâ egna ben. Skaffa ett kontant kort. Ät Lulepalt! Smaka är tillâtet, bara du spottar ut det . Hoppats du bränns pâ bâl pâ Kanarie öarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaedrus Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Din IQ befriande skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag ska poona dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 (redigerat) Några stycken som jag använder... Släng dig i väggen! Gå hem och lägg dig! Är du blockad i skallen eller? Redigerat 15 Februari 2006 av Jewes007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.