admin Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Insatserna har sänkts ordentligt, ner till 10 FuskaMynt. Jackpotten ligger på minst 50000FM och en ny prisnivå finns. Sätt 0 rätt och få 10FM tillbaka. Numera så körs lotteriet 21.00 varje kväll. Dock deltar 7 st fler bollar på lotteriet. Att sätta 0 rätt ger oddset 1/7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 http://img427.imageshack.us/img427/6505/shrdh4wp.png Hur ska man får 10 rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Hahahahaha LOL! *asg* Sådär kan man ju inte ha det admin, det är lurendrejeri. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 det är inte så stor chans att få 10 rätt, ca 1/700... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Nej _Reaper_ det är OMÖJLIGT att få 10 rätt när man bara får välja 9 nummer. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Det verkar som om Admin har fixat det nu. Men körs dragningen varje kväll? För nu verkar det som om det dras varannan kväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 MEN! Vad hände med mina 50 lotter >_>? Och inga FM har jag fått tillbaka?! Vad händer?! Plz admin :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Det är bra att det går varje dag. Lite drygt att vänta förrut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Jag köpte en lott igår, men det stod inte om det var vinst eller inte... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Nope, jag har försökt att förklara situationen för admin i PM men vettifan om jag lyckats :P Han sa iaf att det verkar som att inte lotterna inte registreras på rätt sett ;S Jag har nu köpt 100 lotter sammalagt för att vara säker på att dem inte registreras och att det inte bara var nitlotter. Något är fel vet vi nu :> Desutom stängs sidan ner efter varje gång det har vart dragning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Låter lite krångligt det hela. Om jag hade fått ordna det som jag vill skulle jag ha som det var förrut men lite billigare och dragning oftare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Testar och köra med varannan dag nu för att se om det fungerar bättre. Alla lotter deltar i lotteriet dock så redovisas aldrig resultaten. Dock kan man se på största vinst att det ändras. Då gäller visserligen att man vinner en större vinst en föregående största vinst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.