Hoppa till innehåll

Vilka Är Dina Favorite Skådisar


Rekommendera inlägg

Nu vill jag att ni gör en topp 5 lista :kung: , Mina favvo skådisar är

 

1. Johnny Depp

 

Förut hade Robert De Niro hedersplatsen, men han får faktiskt flytta ner ett snäpp, för jag tycker att Johnny Depp lyckas i varenda film som han är med i och han är en mästare på att välja roller. Brukar ofta höja en medelmåttig film med hans suveräna skådespeleri.

 

2. Robert DeNiro

 

Robban var otroligt bra förut, men tyvär har han blivit mycket sämre på senare tid och jag tycker att han har tappat lågan som han hade i hans tidiga roller som t.ex. Gudfadern 2 och Once upon a time in America.

 

3. Al Pacino

 

Liksom DeNiro så var han en perfekt skådespelare förr i tiden, men till skillnad från DeNiro så är han helt ok nu för tiden också. Han är oförglömlig i Gudfaderntrilogin som Michael Corleone och han är också en klar favorit, men ändå snäppet sämre än DeNiro.

 

4. Jack Nicholson

 

Älskar honom i de galna roller som han har spelat genom tiderna. Vem minns inte hans replik Heeeeere's Johnny! i The Shining? Även grym i Gökboet. Gillar verkligen den skådespelaren.

 

5. Marlon Brando

 

Han måste få komma med på min lista. Införde ett helt nytt sätt att spela i och med Linje Lusta och senare filmer. Brando införde ett mer avslappnat skådespeleri och drev sig bort från teaterskådespeleriet. Han är gudfadern.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1. Hugh Grant

 

En suverän skådespelare vars charm och kärlek till filmtittarna gör mig överlycklig över att denne man finns.

Han har spelat så många olika roller i kärlek och humor filmer och att han fortfarande har en sådan karisma. Han lyser upp filmerna och med hans Engelska Gentleman stil så charmar han kvinnorna och en förebild åt männen.

 

2. Johnny Depp

 

Han har en sådan mystik och kan verkligen sätta sig in i den rollen. Älskar hans karaktär i Pirates Of The Caribbean & även filmen Finding Neverland.

Han har sin speciella stil och kan verkligen sätta sig in i rollen han spelar. Det är just det jag gillar hos honom. Från den berusade Piraten Jack Sparrow till den mycket väl berömda Engelska Författaren James Matthew Barrie.

 

3. Ewan McGregor

 

En av mina största Idoler och är det nog långt framöver. Han har spelat i ett flertal filmer där jag tycker han är den bästa skådespelaren. I Star Wars serierna där han spelar Obi-Wan Kenobi. Han gör en suverän insats som Jedi och även sin roll i Moulin Rouge som han spelar med Nicole Kidman. Vill även se hans film Big Fish som verkar vara en riktig fantasi film. Men hans agerande i filmer är kanske inte i samma höjd som de största skådespelare jag sett men han har en skön stil med i filmerna.

 

4. Charlize Theron

 

En fantastisk roll i filmen Monster vilken hon fick en Oskar för. Hon har även de flesta filmer haft småroller som hon klarat galant och vilka är grymt bra gjort.

Hon är ju även från Afrika där hon även har lärt sig Engelska genom att ha tittat på Tv. Att hon även har träffat Nelson Mandela och fått ett pris utav honom. Hon är i alla fall en fantastisk människa och har ett mycket moget sätt att uttrycka sig och så.

 

5. Jamie Fox

 

Ja. Vad kan man säga. Bra sångröst och grym talang i skådespeleri. Hans film Ray där han spelar den kände blinde sångaren Ray Charles. Jag har tyvärr bara sett den filmen utav honom och ett par till men han är otroligt duktig.

Även att sjunga har han verkligen fått grepp om och ja. Han är en levande talang. Ett underbarn kan man väl säga?

 

Allt från mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skriver bara vilka jag gillar. Ingen förklaring, för jag gillar så många.

 

1. Nicholas Cage

2. Sean Bean

3. Johnny Depp

4. Arnold (kan inte stava hans efternamn)

5. Will Smith

 

De jag tycker är värst:

 

1. Orlando Bloom

2. Hugh Grant

3. Hon i britney jones dagbok

4. Kirsten Dunst

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sigourney Weaver och Al Pacino är två oerhört bra skådisar.

Och den där typen som spelar Bishop i Alien... vad nu han hette :)

Men så är det svårt att inte tycka om Jack Nicolsons roll i The Shining.

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Kiefer Sutherland, BÄST i 24 !

2. Matthew Fox, grym i LOST

3. Wentworth Miller, grym i Prison Break

4. Peter Stormare, grym i Prison Break

5. Vin Diesel, grym i The Chronicles of Riddick : Escape From Butcher Bay.

Redigerat av Zimens
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...