AnnoyingMonkey Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 (redigerat) Nu har ju Xbox 360 funnits i två dagar så jag tycker det e på tiden att man startar en till tråd om maskinen. Men de som har en är väl så upptagna så de har inte tid att hänga på forumet. Jag undrar, till er som har en X360, vilka spel som är bäst. Jag är jävligt sugen på PGR3 för det är asballt, enligt vad jag har sett på alla videor jag har laddat hem. Tycker ni som har spelat PGR3 att jag borde köpa det då? Är det ungefär samma körkänsla som tidigare? Isåfall så är valet självklart för mig. Jag är tacksam för svar! Redigerat 4 December 2005 av AnnoyingMonkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ralle10 Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Jag har inte testat pgr 3 än, men om du gillar shooter spel så är Project Dark Zero helt fantastiskt1 Kameo Elements of power är däremot ganska långtråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Har du spelat dom eller? På GameReactor så tycker dom att Perfect Dark Zero inte var nå bra. Sen ska ju Kameo vara ett toppen spel så jag vet inte hur du tänker?! Köp Need for Speed: Most Wanted för det ska vara ett av dom bästa spelen till X360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Jag har inte testat pgr 3 än, men om du gillar shooter spel så är Project Dark Zero helt fantastiskt1 Kameo Elements of power är däremot ganska långtråkigt. de kan ja nog tänka mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Perfect Dark Zero och PGR3 äger!Kameo=trååååkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Neldemp hur vet du det,har du testat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
R1kk0 Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Nfs Mw e ju lätt de bästa spelet till X360 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Jag har Kameo men rekommenderar starkt PDZ. Fick en 9:a av Gamespot och dem är till att lite på. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Dom har sagt att PDZ var en besvikels på Kontroll (ett tv-spels/dator program på tvåan, 20:30 Måndag :P) också så jag ska nog testa det på EB Games först. PGR och Kameo ska vara kanon spel iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 PGR 3 ser riktigt vasst ut. Grafiken verkar ju vara hur bra som helts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 ja tycker att du ska köpa den med 3 spel (ska iallafall jag) GUN Halo 3 Peter Jackssons King Kong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 (redigerat) Dom har sagt att PDZ var en besvikels på Kontroll (ett tv-spels/dator program på tvåan, 20:30 Måndag :P) också så jag ska nog testa det på EB Games först. PGR och Kameo ska vara kanon spel iallafall. Tycker kontroll är ett kul program men dem vet oftast inte vad de snackar om. Om man ska lita på någon inom spel är det Gamespot. PDZ fick en 9:a av Gamespot. Redigerat 9 December 2005 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.