spider man Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 mm jag undrade också ska göra en habbo licknade men jag undrade 2:å saker 1.hur man gör bossar och affär 2.hur man ger namn till spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 8 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 1. inge aning. 2. Jättelätt. Gör en stor sprite där du klistrar in eller skriver en text. Sen gör du så att om man trycker på exempel enter så fortsätter man till startmenyn. Det gör inget om du testar spelet lite då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Här är en kod som jag hittade GM hjälpen: if variable_global_exists('ammunition') global.ammunition = 1 else global.ammunition = 0 Istället för 'ammunition' kan du ta något annat t ex: 'liv' eller 'saker'. Istället för 'global' kan du ta 'local', det är bra om du t ex har flera bossar eller saker. Sätt ett + före = om du vill ha ett relativt värde som ökar. Sätt ett - före = om du vill ha ett relativt värde som minskar. Hoppas att du fattar. Ett expempel kommer på tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Att han vill veta hur man gör så att om man inte äter på spelet så förlorar man liv och tillslut dör... Okej om det avr så förlåt mig... trodde det var spamm :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Tyvärr så kan man inte lägga ut GM6 filer här. Var ska jag ladda upp den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Ripway!!!!!!!!! www.ripway.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 (redigerat) [skryt] Här är ett exempel jag gjorde på 5 sekunder! [/skryt] Länk: Klicka här! Lycka till! :cool: Redigerat 14 December 2005 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.