Overraild Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Jättecoola städer! Iron Pikachu: Din första stad kan vara Optypal City, och din tredje stad kan vara Kolwain Town. Link: Din stad kan vara Tucksint City. Eric H: Är dessa idéer godkända?
Snooze Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Iron Pikachu: Du gör ju riktigt snygga städer! Har du någonsin tänkt på att bli ingenjör? :P hahaha tack One Piece x) nee det räcker med att min papa är det :P Sjuk snygg link (Y)
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Nämen tomatsvans vad bra dessa bilder är Iron Pikachu,skrattretande bra. X)
FreeZtyle Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Vad tycks? Tog flera timmar att göra. Otroligt snygg! Jag fattar inte hur kan göra så snygga städer!
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Vad tycks? Tog flera timmar att göra. Kan du inte lägga upp den utan länk? Jag måste ladda ner bilden och så funkar det inte att kolla på dem.
Overraild Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 fel fil :P :meddum: denna är det Det kan ju vara Rayquazas nergradering!
Snooze Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Okej, här kommer en ny stad.. Där här staden är uppdelad i två delar. Gräs/Vatten.. på varje sida bor antingen vatten pokemon älskare eller gräs pokemon älskare. Målet man ska göra när man kommer dit är att få slut på krget mot varandra x)
tut Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Okej, här kommer en ny stad.. Där här staden är uppdelad i två delar. Gräs/Vatten.. på varje sida bor antingen vatten pokemon älskare eller gräs pokemon älskare. Målet man ska göra när man kommer dit är att få slut på krget mot varandra x) skit snygg bild iron pikachu :cool: :cool: :cool:
Rekommendera inlägg