Hoppa till innehåll

Ännu Ett Nytt Pokémon-spel


Eric_H

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.1k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag tar med alla idéer till Secret Base.

 

Cryo, man ska kunna fånga Lugia som efter ett tag BLIR Shadow Lugia.

klas-emil, det kan ju vara Rayquazas utveckling som förstör staden. Man skulle kanske kunna fånga den med Aqazz,s ball?

 

kola king, har också saknat lite skorpion Pokémon. Ska försöka hitta på nåt.

 

Här kommer en idé till teamen ja om ni inte redan har namnen. På Pokemon White Kan det heta Team White , Pokemon purple, Team Purple, Pokemon Power Team Power

 

 

Här kommer en idé till scorpion Pokemonen. Det kan vara en Dark/Bug eller en Bug/Poison, Och så kan den heta Scirpio ,dens bästa stat kan vara speed och näst bästa SP att. Man ska kunna fånga den i nån öken eller nått.

 

Sen kommer en Pokemon till här som jag tänkt ut. Den kan Heta Challenor och vara Dark/light här är en billd

Han Kan kanske vara legendarisk och ha en attack som heter Lighting Shadow som gör 180 Att och motståndaren antagligen Paralyzerad eller Flinchad.Men den funkar som hyper beam, han måsste vila ett turn efter..

 

 

 

Här kommer fler pokemon alternativ. Du får välja namnen och typerna..

challenor.bmp

Nytt1.bmp

mm2.bmp

Redigerat av jacx
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har gjort Challenor, Draken Och Vatten Saken själv, dem andra tre hittade jag i en tidning..Sen spelar det ingen roll om jag har gjort dem själv eller inte =/ Jag menar , okej man kan ju inte ta en billd utav en barbie docka och säga att den är en pokemon med typen Ful/Fjollig men dem tre jag har hittat liknar pokemon =/

 

Dem här har jag också gjort själv.

post-10384-1138369822_thumb.png

Redigerat av jacx
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...