rg_fuskare Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 du Eric H e du färdig med Purple, White o power. om du e skicka White till mig!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Vad är det för skillnad på dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Vad är det för skillnad på dom? Man kan väl typ fånga olika pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Ska du släppa ut spelen i hela Sverige (kanske hela världen) när du är klar med de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Tror du det själv eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 du Eric H om du inte är färdig med dom kan du då sätta en bild på hur det ser ut när man slås mot en pokemon. skrev litte konstigt hoppas du fatta va jag sa! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) Jag tar med alla idéer till Secret Base. Cryo, man ska kunna fånga Lugia som efter ett tag BLIR Shadow Lugia. klas-emil, det kan ju vara Rayquazas utveckling som förstör staden. Man skulle kanske kunna fånga den med Aqazz,s ball? kola king, har också saknat lite skorpion Pokémon. Ska försöka hitta på nåt. Här kommer en idé till teamen ja om ni inte redan har namnen. På Pokemon White Kan det heta Team White , Pokemon purple, Team Purple, Pokemon Power Team Power Här kommer en idé till scorpion Pokemonen. Det kan vara en Dark/Bug eller en Bug/Poison, Och så kan den heta Scirpio ,dens bästa stat kan vara speed och näst bästa SP att. Man ska kunna fånga den i nån öken eller nått. Sen kommer en Pokemon till här som jag tänkt ut. Den kan Heta Challenor och vara Dark/light här är en billd Han Kan kanske vara legendarisk och ha en attack som heter Lighting Shadow som gör 180 Att och motståndaren antagligen Paralyzerad eller Flinchad.Men den funkar som hyper beam, han måsste vila ett turn efter.. Här kommer fler pokemon alternativ. Du får välja namnen och typerna.. challenor.bmp Nytt1.bmp mm2.bmp Redigerat 27 Januari 2006 av jacx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 jacx: Inte för att vara dum men jag tror inte att du gjort dom själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 om du kommer ihåg min flyster, Eric H, har den lika bra stats som raysqaza på level 100 när den är på level 1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Nu tar vi det lugnt.Jag tycker det där låter överdrivet klas-emil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) Jag har gjort Challenor, Draken Och Vatten Saken själv, dem andra tre hittade jag i en tidning..Sen spelar det ingen roll om jag har gjort dem själv eller inte =/ Jag menar , okej man kan ju inte ta en billd utav en barbie docka och säga att den är en pokemon med typen Ful/Fjollig men dem tre jag har hittat liknar pokemon =/ Dem här har jag också gjort själv. Redigerat 27 Januari 2006 av jacx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Nu tar vi det lugnt.Jag tycker det där låter överdrivet klas-emil. ok men när flyster är på 90. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg