groudon Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Nu tar vi det lugnt.Jag tycker det där låter överdrivet klas-emil. jacx man kan använda tre av dom där pokemonerna som start pokemon :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jao.. Kanske det , men det får Erik nog bestäma xD Vilka tre syftade du på ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag har gjort Challenor, Draken Och Vatten Saken själv, dem andra tre hittade jag i en tidning..Sen spelar det ingen roll om jag har gjort dem själv eller inte =/ Jag menar , okej man kan ju inte ta en billd utav en barbie docka och säga att den är en pokemon med typen Ful/Fjollig men dem tre jag har hittat liknar pokemon =/ Dem här har jag också gjort själv. Dom var ju riktigt snygga :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Tackar tackar :P Här kommer en till, den fick inte platts i det förra medelandet så jag skickar den nu separat :) Namn : Chaosoon Typ : Dragon / Flying Bästa stat : Att/Spec Att Speciel Att : Dragon Stomp . Att: 100, Acc : 100 , PP : 15 , Spec med attacken : 30 % chans att motståndaren flinchar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Har du gjort den själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 stonagross och golegross uppgraderingar på regirock och registeel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 jag gilla den första som han gjorde dom andra var bara andra saker från andra teknade serier. den första likna en pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Har du gjort den själv? Jag har gjort halva själv benen och det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst THEPALADIN Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 SKA MAN KUNNA MÖTTA TVÅ VILDA POKEMON SAMTIDIGT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 SKA MAN KUNNA MÖTTA TVÅ VILDA POKEMON SAMTIDIGT det hade varit fett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 och :mellow: Vadå "Och"?Det är olagligt att Kopiera Karaktärer från andra spel, som några spel skapare har gjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg