jacx Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) och :mellow: Jag kompierar inte, jag tar exempel ett huvud från en karaktär, kroppen från en annan, svansen från en annan och fötterna från en annan sen smälter jag ihop dem i en färg i ett program min bror använder, sen sa jag aldrig att ni behöver använda dem, jag bara gjorde några Redigerat 27 Januari 2006 av jacx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 jacx: han menade inte dej Nintendo f*n: vadå då? Tjatar du om det så får du inte kopian. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 och :mellow: Jaha så du vill att Eric H ska avbryta alltihop bara för att han har kopierat några karaktärer? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jaha oj, Förlåt x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Kommer inte på någon bra namn :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Tomatketchup: Precis! jacx: förlåt för vad? Darwin2: vadå Kommer inte på någon bra namn :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jaja, kopiera figurena då!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Men du behöver inte få en kopia av spelet Nintendo-f*n du verkar ju inte vilja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Wee ett nytt Pkmn spel, synd att det tar lååååååång tid innan det är färdigt.. Lycka till med det, hoppas det blir lyckat :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jaddå. Det är lite ändringar bland alla startpokémon: I Kanto är det smartast att välja Squirtle för då kan man få Charmander och Bulbasaur också. I Jotho är det smartast att välja Chikorita därför att då kan man få dom andra två också. I Hoenn är det smartast att välja Mudkip för då kan man få dom andra två också. I Ulrira är det smartast att välja Bulim för då kan man hitta Lecha och Tyton i Victory Road (väldigt svårt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Det finns en region till egentligen. Den är till Pearl/Diamond och den heter typ Otto eller nånting sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jo, jag vill ha en kopia. men jag tycker ändo inte att det är så bra att kopiera figurena. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg