kola_king Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Cool!...................................men vad är det som händer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Japp jättesnygg! Jag tror att blandningen mellan Charizard och Mew har attackerat Rayquaza och nu är alla andra väldigt förvånade. Den här scenen skulle passa såhär: Rayquaza och blandningen mellan Mew och Charizard är i full strid Pokétemplet som ligger i Ulrira. Sen kommer Ash, Brock, May och Max (vad jag kan se på bilden). Eftersom Ash precis har fångat Dissipear Deoxys så börjar han strida mot blandningen och försöka fånga den. Ps blandningen kan väl vara Yenol? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Till mina pokémon, Seewed och Anomos, kan Seewed vara Water/Grass, och Anomos Water/Poison. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 eric_h har du msn???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Pokemon Jade eller Topaz. eller Pokemon 3, den sista va ganska lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Ny pokemon: Charizza! Egentligen heter den Mewzard och du har hittat den på google. Jag har haft den som ava. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) Det är en blandning av carizard och mew! Här är en bild som skulle kunna vara en händelse i spelet! ääh den e väll OK Redigerat 2 Februari 2006 av rg_fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Blandningen mellan Mew och Charizard tycker jag inte ska vara med.Varför?Jo,vi kan väl inte ta Pokemons som någon annan har gjort och en annan anledning är att jag tycker man ska vara lite mer fantasifull och hitta på en Pokemon som inte är så lik andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) sjyrra om jag kan få pokemon white Redigerat 2 Februari 2006 av darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Det är en blandning av carizard och mew! Här är en bild som skulle kunna vara en händelse i spelet! Det är ju två Deoxys på bilden (en på taket av huset och en som strider mot Rayquaza). Och huset är ju Battle Factory. Men för övrigt tycker jag att den bilden var COOL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Deoxysen på taket kan lika gärna vara en staty. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Ja, det är smart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg