Darkdevil Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 plz erik h kan jag få nån verision av spelet???????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 asså "statyn" laddar ju upp en blå boll så glöm det med staty och den svävar. fast man kan ju klippa bort bollen och säga att det är en svävande staty. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Den s.k bollen kan ju vara ett märke på byggnaden och Deoxysen är gjord från den senaste teknologin. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) Om du vill göra en lista över de pokémon som finns med i spelen, så kan du ju bara utöka den här bilden lite: http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/animel...on-r-s_engl.gif Redigerat 2 Februari 2006 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Hm.....Det där med Mew-Carizarden kanske var lite överdrivet,men den är iallafall gullig! :wub: :wub: :wub: :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Händelsen verkar vara bra (Y) Påminner om filmen.. Du vet Destiny deoxys.. tror jag =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Det är från filmen,det är bara det att dom har visat hur det hade sett ut på GBA isstället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Haha okey :P Bra gjort i allafall :) Men här kommer lite ideer. 1. Små öar, där man kan ha hus och bara slappa då och då.. Käka och sånt x) 2. Pokemonen skulle kunna bli hungriga ibland och då skulle man köpa Poké food. Hade gett en en djupare relation med dem xD 3. ( Flumm idé ) Det hade varit kul om man skulle kunna få en flickvän eller nått x) Som också har pokemon och reser med en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Eric H, din ide att göra ett pokemon spel verkar ju helt grymt asså :) har tappat intesset för pokemon men det känns som det värkar komma tillbaka nu :) skulle jag också kunna få en kopia elelr vad det nu kallas? :) Och får man komma med lite pokemon förslag? som med pokemon bilder och vad man kan kalla dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Game Girl , alla får komma med förslag x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Kan jag ha med Tomini Islands?Skit små öar som jag hittat på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Game Girl , alla får komma med förslag x) Okeey men jag e en sån där blyg liten jävel (inte lite blyg heller) XD jag frågar nästan alltid XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg