kola_king Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Ah, men jag har skickat in skisser av pokémon två gånger. Det är bara att skicka in dom. Eric H är en schysst typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 behöver ni mer pokemon så säj till mig jag ritar!!!!:D :D :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) Tack så mycket för dom finfina idéerna. Alla som villl får kopior. kirk: Hitta gärna på en pokémon som du ritar hit. Redigerat 3 Februari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) Här är tre till av mig. De kanske inte är så snyggt ritade, men jag hoppas att du gillar idén. Redigerat 3 Februari 2006 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) Inte så snygg. Gjorde den i paint. Haunter utvecklas till den om man ger han en thunderstone. Redigerat 3 Februari 2006 av One Piece Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Cool! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Cool! Tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 inte så snygg men den ska vara grön :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Det är ju en Tyranitar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 inte så snygg men den ska vara grön :P :P Är inte det en vanlig Tyranitar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 fel fil :P :meddum: denna är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Ja, den ser bättre ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg