Hoppa till innehåll

Ännu Ett Nytt Pokémon-spel


Eric_H

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.1k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jo vist. Det också. Men jag ändrade precis inlägget. Man ska kunna fånga den på dom här ställerna:

 

1. Mt. Pyre, lv.26-28 (hoenn)

2. Route 2004, lvl.30-31 (fjärde routen i Ulrira)

3. Victory Road, lv.40-42 (alla världarna)

4. Sky Tower, lv.50-54 (Ulrira)

Redigerat av Eric H
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snygg GameGirl93! Den ska man kunna fånga i alla skogar:

 

Jättesnygg!

 

EDIT: tog bort altenativen för att skriva det här:

 

 

 

Det kan vara Lechas utveckling!

 

Då ska man inte kunna fånga den i skogarna. Men i alla fall jätte snygg!

 

Här är Lechas och Snetchs (eller vad den nu hettes) sista utveckling.

Den heter Leflow.

 

Ps den är lite större i spelet än vad den är på bilden.

Redigerat av Eric H
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaddå? Vill du få reda på det så titta på dom andra 39 sidorna. Jag håller på och gör ett Pokémonspel till datorn med ett pogram som heter Game Maker. Och dessutom finns det redan ett namn.

 

Hursomhälst.

 

Här är en till bild som jag gjorde. Det är Strelf City där det femte gymmet ligger. Lite info om staden:

 

Strelf är en fonrtida by som har funnits sen pokémonupptäckten.

I Strelf har det bott en Pokémon som kallas Hooo. Men den försvann under kriget med Groradon (som är Groudons utveckling). Även om Strelf ligger långt bort så är det ändå där som flygplatsen ligger. Men när du åker på planet Flyre så kommer det ur kurs och landar istället i Kolwain Town.

 

Lite info om gymledaren:

 

Namn: Wenneta.

Favorit typ: gräs

Bra Pokémon att använda: Eld Flying eller Posion.

Ytterligare info: En tjej som gillar att vara på äventyr för att fånga gräspokémon. När hon har fångat alla världens gräspokémon så tänker hon fånga vattenpokémon på grund av att hennes syster (som är gymledare i Nurdell staden) älskar grästyper.

 

Här kommer i alla fall bilden:

Redigerat av Eric H
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaddå? Vill du få reda på det så titta på dom andra 39 sidorna. Jag håller på och gör ett Pokémonspel till datorn med ett pogram som heter Game Maker. Och dessutom finns det redan ett namn.

 

Hursomhälst.

 

Här är en till bild som jag gjorde. Det är Strelf City där det femte gymmet ligger. Lite info om staden:

 

Strelf är en fonrtida by som har funnits sen pokémonupptäckten.

I Strelf har det bott en Pokémon som kallas Hooo. Men den försvann under kriget med Groradon (som är Groudons utveckling). Även om Strelf ligger långt bort så är det ändå där som flygplatsen ligger. Men när du åker på planet Flyre så kommer det ur kurs och landar istället i Kolwain Town.

 

Lite info om gymledaren:

 

Namn: Wenneta.

Favorit typ: gräs

Bra Pokémon att använda: Eld Flying eller Posion.

Ytterligare info: En tjej som gillar att vara på äventyr för att fånga gräspokémon. När hon har fångat alla världens gräspokémon så tänker hon fånga vattenpokémon på grund av att hennes syster (som är gymledare i Nurdell staden) älskar grästyper.

 

Här kommer i alla fall bilden:

 

Staden var COOL!! Men ska den inte ha något Poké Mart?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaddå? Vill du få reda på det så titta på dom andra 39 sidorna. Jag håller på och gör ett Pokémonspel till datorn med ett pogram som heter Game Maker. Och dessutom finns det redan ett namn.

 

Hursomhälst.

 

Här är en till bild som jag gjorde. Det är Strelf City där det femte gymmet ligger. Lite info om staden:

 

Strelf är en fonrtida by som har funnits sen pokémonupptäckten.

I Strelf har det bott en Pokémon som kallas Hooo. Men den försvann under kriget med Groradon (som är Groudons utveckling). Även om Strelf ligger långt bort så är det ändå där som flygplatsen ligger. Men när du åker på planet Flyre så kommer det ur kurs och landar istället i Kolwain Town.

 

Lite info om gymledaren:

 

Namn: Wenneta.

Favorit typ: gräs

Bra Pokémon att använda: Eld Flying eller Posion.

Ytterligare info: En tjej som gillar att vara på äventyr för att fånga gräspokémon. När hon har fångat alla världens gräspokémon så tänker hon fånga vattenpokémon på grund av att hennes syster (som är gymledare i Nurdell staden) älskar grästyper.

 

Här kommer i alla fall bilden:

 

erich snygg bild

kola king snygg bild

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...