Raffed Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Vaddå? Vill du få reda på det så titta på dom andra 39 sidorna. Jag håller på och gör ett Pokémonspel till datorn med ett pogram som heter Game Maker. Och dessutom finns det redan ett namn. Hursomhälst. Här är en till bild som jag gjorde. Det är Strelf City där det femte gymmet ligger. Lite info om staden: Strelf är en fonrtida by som har funnits sen pokémonupptäckten. I Strelf har det bott en Pokémon som kallas Hooo. Men den försvann under kriget med Groradon (som är Groudons utveckling). Även om Strelf ligger långt bort så är det ändå där som flygplatsen ligger. Men när du åker på planet Flyre så kommer det ur kurs och landar istället i Kolwain Town. Lite info om gymledaren: Namn: Wenneta. Favorit typ: gräs Bra Pokémon att använda: Eld Flying eller Posion. Ytterligare info: En tjej som gillar att vara på äventyr för att fånga gräspokémon. När hon har fångat alla världens gräspokémon så tänker hon fånga vattenpokémon på grund av att hennes syster (som är gymledare i Nurdell staden) älskar grästyper. Här kommer i alla fall bilden: alla städer behöver inte ha ett pokemart och har du upptäckt en sak?Pokecentret Är lite större än vanligt,och kanske ligger pokemartet i pokecentret?Vem vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Kanske det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Vaddå? Vill du få reda på det så titta på dom andra 39 sidorna. Jag håller på och gör ett Pokémonspel till datorn med ett pogram som heter Game Maker. Och dessutom finns det redan ett namn. Hursomhälst. Här är en till bild som jag gjorde. Det är Strelf City där det femte gymmet ligger. Lite info om staden: Strelf är en fonrtida by som har funnits sen pokémonupptäckten. I Strelf har det bott en Pokémon som kallas Hooo. Men den försvann under kriget med Groradon (som är Groudons utveckling). Även om Strelf ligger långt bort så är det ändå där som flygplatsen ligger. Men när du åker på planet Flyre så kommer det ur kurs och landar istället i Kolwain Town. Lite info om gymledaren: Namn: Wenneta. Favorit typ: gräs Bra Pokémon att använda: Eld Flying eller Posion. Ytterligare info: En tjej som gillar att vara på äventyr för att fånga gräspokémon. När hon har fångat alla världens gräspokémon så tänker hon fånga vattenpokémon på grund av att hennes syster (som är gymledare i Nurdell staden) älskar grästyper. Här kommer i alla fall bilden: den va ju fräck :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Fin stad :) här kommer en pokemon som är Ice/Dark och en stad jag har gjort.. Säg till om ni vill att jag ska göra fler städer sen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 snygg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Snygg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Tack..Här kommer en stad som jag ska finslipa senare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) Vad tycks? Gjort i paint. Porygon_3.bmp Redigerat 5 Februari 2006 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Iron Pikachu: Pokémonen liknar Suicune. Är det en nedveckling/utveckling? link: Snygg! Fast den ser inte ut att vara gjord av kristall, fast det kanske den är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Vadå kristall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Har inte tänkt ut det änu =/ Här kommer en till stad. tänkte att det kanske skulle kunna vara en start stad ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Iron Pikachu: Du gör ju riktigt snygga städer! Har du någonsin tänkt på att bli ingenjör? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg