groudon Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Kan jag också få en kopia jag har gjort en till utveckling till gastley. Här!gatley_utveckling.bmp jätte snygg pepp den var snygg :cool: :cool: :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Kan jag också få en kopia jag har gjort en till utveckling till gastley. Här!gatley_utveckling.bmp Den duger tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Kan jag också få en kopia jag har gjort en till utveckling till gastley. Här!gatley_utveckling.bmp Cool! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepp Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) Darkspirit. Dragonites utveckling Här: drake.bmp :) Redigerat 11 Februari 2006 av pepp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst THEPALADIN Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 kan vi inte hitta på nya stons som fire stone leaf stone water stone thunder stone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepp Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Typ som legendarystone som utvecklar lugia till darklugia. Eller! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 :blink: asså... gu va snygga bilder! :cool: jag grinar (ritar som en kossa) o väntar på spelen! ps. alla här mobbar mig ju! :( pps. skulle få alla tre! kom ihåg de! (bara så du vet!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 (redigerat) Men försök med nåt pokemaster1. Alla kan rita. Men om du exempel ska göra en stad så är det ju bara att klistra in bilder från andra Pokémonspel. Fast just det ja. Du skulle ju göra Pokémons. Men tränar man så blir man bättre. Samma sak gäller dej. Jättesnygga bilder pepp! Redigerat 12 Februari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Darkspirit. Dragonites utveckling Här: drake.bmp :) Öhmm den va cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Ja verkligen. Nu har jag ändrat min Pokémon Power kartong. Jag ändrar White och Purple kartongerna senare. Så här ser min Power kartong ut: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Den var ursnygg!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepp Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 :cool: cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg