Gäst Tomatketchup Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Tack så jättemycket allihop som gillade min bild! pokemaster1: Jättebra! Den kommer med. Tomatketchup: Jag kan försöka att lägga upp den i Jpg format en gång vänta lite... Japp! Nu i Jpg format kan du se den Tomatkecthup. Ajaj,skitbra. Link: Man kan alltid göra ännu en utveckling till Gastly,precis som Gloom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 (redigerat) Tack Tomatkecthup! Och link: Om du inte tror att jag tar med dom bara för att Gastley redan har en utveckling så har du fel. Redigerat 12 Februari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 :blink: :blink: asså...... tack....... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Varsågod! Dina bilder är ju inte dåliga. Jag kände en här på forumet som sa att jag gjorde fula bilder. Han gjorde inte heller fina :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 tack...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Lägg gärna upp någon till bild. Jag vill gärna se en till av dina bilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 ok! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Så ska du lägga upp en bild eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Här är en pokémon till! Gastlys mindre utveckling! :bah: Heter gantao! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Snygg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Den ser både gullig och läskig ut på samma gång! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 (redigerat) tack! *rodnar*! denna heter truppianius! (ändras efter behag!) Redigerat 12 Februari 2006 av pokemaster1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg