Gäst Great Gonzales Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 mm ja man kan ju inte göra lika små som myror Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Men grejen är att det inte står något! Om man trycker på "Bläddra" och väljer en bild, sen trycker man på "Svara", då kommer ju bilden antingen med eller så kommer det upp en text där det står: Den är för stor. Men inlägget kommer med, men ingen bild! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Det är något fuffens med din dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 js isåfasll är min dator också konstig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Men det funkade innan. Der är bara nu som det krånglar. Men kan någon bara ge mig en länk till ImageShack så lägger jag upp den där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 jag förstår inte heller varför han bröt den tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Kola king: www.imageshack.us. Det kan bero på att din bild är i fel format. Man kan ändast lägga upp JPG, GIF, PNG och BMP format på fuska.se. Men lägg upp den på imageshack annars. Den var inte så ful pokekung men jag kommer fixa till den och ändra den lite i spelet. Fortsätt nu i allafall. Med idéer alltså. Gå in på imageshack om ni vill lägga upp bilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) gjorde bild till Mozketeer Här och jag frågar en gång till, hur långt har du kommit? Redigerat 21 Februari 2006 av flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) Kola king: www.imageshack.us. Det kan bero på att din bild är i fel format. Man kan ändast lägga upp JPG, GIF, PNG och BMP format på fuska.se. Den är i PNG format, men ändå, jag lägger upp den på ImageShack nu istället. Men nu stängde servern förbindelsen på ImageShack. JAAA!!! Nu funkade den att lägga upp här! (Blev Mini Fuskare i och med det här inlägget. Jihoo!) Redigerat 21 Februari 2006 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 fin stad slateport+pacadilog town Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 här är några städer (klicka på siffrorna) 1 2 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Du har hittat alla tre på internet. 1: http://img198.imageshack.us/img198/696/swelehcity8zy.jpg 2: http://img192.imageshack.us/img192/2671/gy...erisland1qs.jpg 3: http://www.pokemon-safari.com/sitio/games/...fron%20City.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg