pepp Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) Snyggt :cool: Redigerat 21 Februari 2006 av pepp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 jag håller på med en ny pokemon! här är den! namn:dinouor! den var för stor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 här är några städer (klicka på siffrorna) 1 2 3 3:an är ju Saffron City! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) Varför lägger ni in battle dome och factory i städerna? Ska inte battle frontier finnas med. :unsure: Eric H har du gjort alla routes än? :huh: Annars kan jag hjälpa dig att göra dom. Redigerat 22 Februari 2006 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 här är en ny pokemon Sudejin! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Den är Ice typ va? Söt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Du har hittat alla tre på internet. 1: http://img198.imageshack.us/img198/696/swelehcity8zy.jpg 2: http://img192.imageshack.us/img192/2671/gy...erisland1qs.jpg 3: http://www.pokemon-safari.com/sitio/games/...fron%20City.gif jag har inte hittat dom, en kompis till mig gav mig dom! hur skulle jag veta var dom kom ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) Aha, din kompis hittade dom på internet. Jag kan också hjälpa till att göra Routes och så kan jag göra inne i husen. Redigerat 22 Februari 2006 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 skulle vara kul och Spela det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TinoxXx2 Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Tjenare alla.. tänkte lägga till en sak i spelet.. Tycker man ska få kunna välja mellan tjej & kille.. iaf det är tjejer som spelar det med kan ju inte vara kul för dom och vara en kille precis.. vet inte om någon nämnt det.. skulle man kunna få en kopia av det spelet? tycker det låter riktigt kul :D glömde fråga vad ska det bli för pokemon spel.. lixsom ska man kunna spela det på gba och sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 pokemonkingdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Tjenare alla.. tänkte lägga till en sak i spelet.. Tycker man ska få kunna välja mellan tjej & kille.. iaf det är tjejer som spelar det med kan ju inte vara kul för dom och vara en kille precis.. vet inte om någon nämnt det.. skulle man kunna få en kopia av det spelet? tycker det låter riktigt kul :D glömde fråga vad ska det bli för pokemon spel.. lixsom ska man kunna spela det på gba och sånt? Alla som vill får kopior, och det kommer vara på dator, inte på GBA. Trots allt måste man kunna överföra det till kassett för att kunna spela det på GBA och jag tror inte Eric H vet hur man gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg