Eric_H Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Nej det vet jag inte. Det går nog inte med Gamemaker. Ni kan gärna få vara med att göra Routes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 hur långt är det kvar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 du eric_h jag ville skicka pm till dig men din inkorg va full så jag säger det här istället. du vetpå gamemaker när jag har gjort många sprites så när jag ska välja en sprite för att göra den till en object så ser jag inte de spriterna längst ner så jag kan inte välja dem hur gör jag när jag vill välja dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TinoxXx2 Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 okej men jag menade om det blev ett gba spel som man kan köra på sån visualboy på datan lr någon annan sak.. man tackar:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 säg till när du är i pokemon ligan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Okej, här är en route. Hoppas du gillar den. Vad tyckte du om min Ulrirra City då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Snyggt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Snyggt!!! JÄTTE SNYGG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 801 inlägg för ett spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepp Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Det skulle kunna vara lite minde öppet! Annars var det jätte snyggt! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 kolla! den fulaste steel/evil typen! PS. kan man ha med eviltypen? heter mastea! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 ghost finns... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg