kola_king Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Om du tänker efter så kommer du nog på att de flesta routes är i ungefär den storleken, ibland större. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Snygg Route! Det kan vara Route 2003, mellan Ulshan City och Route 2004. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Snygg Route kola king men gör gärna några mer tränare. Här kommer Eevees flygutveckling: YES!!! JIPPI!!! Alla städer är klara. Dags att börja med händelsen. Redigerat 25 Februari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultimater Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Bra Ide med ett spel på game maker. Jag har också försökt göra ett eget Pokemon. Men jag gav upp direkt :P Men det kommer inte bli lätt :o Det är en liten chans att man klarar det. Jag tänkte göra två spel : Pokemon Vulcano och Pokemon Oceano. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 hahaha cool bild eric Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Haha :lol:! Bra namn! Och tack Master X-X! Men åter till händelsen. Redigerat 25 Februari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Hehe flyg-utvecklingen :P Söt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultimater Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag håller tummarna för dig Eric H :kung: Kan det inte börja med att dom elaka kidnappar din mamma :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Rätt bra idé! Sen hittar man dom i Jotho! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Hur ska man utveckla evve till hans flyg upgradering? ska du ta med en "Flying stone" i spelet? :P Väldigt tuff var den i alla fal + vad ska gan heta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Vilket sammanträffande! Man ska först få en Eevee att gilla en fullt. Sen ska man ge den en Flying Stone. Jag hade precis tänkt på det innan. Den ska heta Flyreon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 bra bamn :P väldigt nice! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg