Hoppa till innehåll

Ännu Ett Nytt Pokémon-spel


Eric_H

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.1k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst tvspelsrobert3

alltså jag vet inte om jag kan hjälpa till med händelserna för jag har inte riktigt hängt med dom senaste 70 sidorna :blink: så jag vet inte vad som kan hända sen. alltså jag vet inte vilka personer som e med och hur många städer det finns och så.

Redigerat av tvspelsrobert3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man skulle kunna möta Slash i Ulshan City. Sen blockerar några människor vägen till Nutdell Town, så du måste gå igenom Route 2003 och 2004 mot Revesical City. Gå igenom Ulrira Cave, och upp till Ulshan Mountain. Där hittar du en person med kläder där det står ett A på. Han använder en maskin som försöker förstöra Revesical City. Team Aqazz! Äntligen blandar de in sig i leken! Besegra honom, och sen får du en Great Ball av honom. Sen sticker du till Revesical City. Vinn gymmet! Gå sedan tillbaka till Ulshan City, och nu har killarna stuckit som blockerat vägen till Nutdell Town. Vinn gymmet där! Sen när du klarat gymmet och gått ut från det, så ropar någon "Help!! It's somebody that's would like to destroy Nutdell City!! Help, please!!". Då kommer gymledaren ut från gymmet och säger "I take them". Sen säger han till dig "You can help me, if you want. It's Team Snow, and they has never attack our city before". Han läker dina Pokémon, och sen måste du möta några medlemmar av Team Snow. Sen går du in i det där stora huset i mitten av staden. Där möter du och gymledaren Team Snows boss och hennes hjälpreda. 4 VS 4 match! Plocka ut två av dina Pokémon. Har du bara en, får du låna en av gymledaren. Vinn, och du får EXP.Share av gymledaren. Resten kommer jag på senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst tvspelsrobert3

Jag har gjort en ny pokemon. :D kan någon komma på ett bra namn? p.s set är evves gräss upgradering

post-32777-1140889110_thumb.gif

Redigerat av tvspelsrobert3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har en ide.

när man besegrat team snow kommer en man fram han säger att han kommer från "the national pokemon-league centre" och att han är pokemonligans högsta chef. han vill ge dig en belöning för att du besegrade team snow. han uppgraderar din pokedex till national och registrerar dig i sin pokenav. du går och möter gymledaren och vinner (till sist).

då ringer mannen och berättar att en svärm mozketeers har tagit över pokemon- centret. när du kommer dit står en man som kallar sig "Lawrence III" (skurken från andra pokemon filmen) han vill hämnas på flickan som spelade Lugias sång.

(Melody) Därför tänker han hålla alla i staden instängda, så att han kan fånga

Ho-oh. Melody och Slowking kommer utrusande och hon säger till dig att hitta "Rainbow wing" före Lawrence. Du ska ta dig till en stor klippa på ett berg kallas "Ho-ohs nest". där finns rainbow wing. Lawrence hinner före, och du måste

besegra honom för att få den. melody kommer och Mozketeer jagar henne. Slowking kommer efter och använder phsychic på dom. nere vid pokecentret står en maskin som kontrollerar mozketeer. du måste använda rock-smash på den.

mozketeer försvinner, och Ho-oh dyker upp. den använder sacred fire på lawrence och han flyger iväg. ho-oh sticker, melody registrerar dig i pokenav.

dags att gå till nästa stad!

 

Jag har gjort en ny pokemon. :D  kan någon komma på ett bra namn? p.s set är evves gräss upgradering

 

Wineeon kanske?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst tvspelsrobert3

Här kommer en lite sämmre men det dyns vems upgradering det e va? jag täncte att den kunde hete Gyradeth

 

Utveckla Ghastly med en ice stone och så så får den här! men har inget namn igen <_<

post-32777-1140890114_thumb.gif

post-32777-1140890917_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...