Hoppa till innehåll

Ännu Ett Nytt Pokémon-spel


Eric_H

Rekommendera inlägg

Gäst tvspelsrobert3

Den ultimata "fly" pokemonen! vet inte men kan var Pidgeots upgradering eller nåt och heta Pidgeotor eller nåt :P

post-32777-1140973927_thumb.gif

Redigerat av tvspelsrobert3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 1.1k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst tvspelsrobert3

okej här kommer den 5:e Legendariske fågel pokemonen :kung: Kan någon koma på ett namn? Det här är ju en viktig pokemon :P

post-32777-1140974638_thumb.gif

Redigerat av tvspelsrobert3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Förlåt Pokemaster1.....

 

okej här kommer en till då. i början av pokemon spelen brukar man kunna fånga kryp pokemon, det här kan vara en upgradering till en sån :)

 

Hmm..Tidigare i tråden tänkte jag ha med en kryppokemon som hette Apricon,men jag hinner aldrig lägga ut bilder så varför kan inte det vara Apricon?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst tvspelsrobert3

Förlåt Pokemaster1.....

 

okej här kommer en till då. i början av pokemon spelen brukar man kunna fånga kryp pokemon, det här kan vara en upgradering till en sån :)

 

 

Väldigt gärna för mig :rambo:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför tycker pokekung att han är mobbad???

 

För att tvspelsrobert använt lite väl starka ord för att beskriva vad han tyckte om att pokekung klagade över att ingen svarade på hans inlägg, iallafall tror jag det.

 

Här kommer jag med inte mindre än TRE nya pokémon! Jippi! Den röda är en eldräv som jag kallar Mozilla (de flesta vet nog var jag fått namnet ifrån), den lilla gröna heter Bracky och är en Grass pokémon som utvecklas till Bitey på level 27 (och Bitey är alltså den tredje). Vad tycker ni om dom? (de är givetvis inte i samma klass som tvspelsroberts pokémon, men man gör så gott man kan).

Redigerat av kola king
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...