Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 bra ialllafal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Tack kola king för allt du sa där och snygga pokemon ;) jag hade inget att gör så jag gjord en bild på någr av mina nya pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 hur gör du igentligen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Alla ihop. Jag tycker att Apricorn borde ha nån utveckling. Kanske Aprinef? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag glömde att Bracky och Bitey egentligen skulle ha horn, jag la till det nu. Ja, Eevee kan ju bli den där gräs pokémonen med Leaf Stone. Och tvspelsrobert, kan du inte göra en utveckling till Eevee som man får med hjälp av Moon Stone eller Sun stone? (typ dom enda stenarna som är kvar). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) jag an göra en upgradering till den om du vill Eric.H ska föröka kola king ;) Redigerat 26 Februari 2006 av tvspelsrobert3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Ja! Gör det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 det spelet blir bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) Låt se nu,hade tänkt någon skorpion som utveckling.Till Apricon alltså. Redigerat 26 Februari 2006 av Tomatketchup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Okej här är Aprinef! :rolleyes: kan ändra färg om någon vill men det kan ta ett tag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Kom ihåg att jag också ska få bestämma över Apricon,jag kom på Apricon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 gör en till utveckling Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg