Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Wogzeur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) Okej, här kommer en ny route! Jag gjorde en Snorlax uppe i hörnet som man kan få om man kommer in från nåt annat ställe, bara för skojs skull, jag kan ta bort den om du vill. Sen postade jag också den förra routen jag gjorde fast nu med fler tränare, som du ju ville ha. Och sen undrar jag bara: 1. Hur många nya pokémon finns det nu? 2. Hur många nya ska det bli? 3. Ska du ha med de gamla pokémonen också? Sen kan väl den där Mightyena utveckling heta Triyena (eller var var ditt inlägg ett förslag på namn, Tyranitar_Pupitar)? Redigerat 27 Februari 2006 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Snygga routes kola king! Väldigt snygga :rolleyes: ( haha inlägg 1000 ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) tack för den tyranitar.... not!!! <_< snygga pokemon/routes alla ÖVRIGA! Redigerat 27 Februari 2006 av pokemaster1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Här kommer jag med två pokémon till, Prowliny och Prowlarge! De är en blandning av Dark och Dragon, och Prowliny är tänkt att vara väldigt ovanlig. Flygon: I Gold/Silver/Crystal är Espeon inte alls Eevees sun stone uppgradering. Om man gör en Eevee lycklig under dagtid, så utvecklas den till Espeon. Om man gör det under nattid så blir den en Umbreon. kanske inte, men man KAN utveckla den med sun stone! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 yippie!!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Vadå "Yippie!"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 jag blir glad! va f*n tror du???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 jag blir glad! va f*n tror du???? snygga routes kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 jag blir glad! va f*n tror du???? Har du en dålig dag eller? Jag undrade bara varför du sa "Yippie". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag vet i f*n vad ni tjötar om men här komer en ide från mig :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) oj! srry! jag blev arg på pappa för han stör mig typ hela tin! <_< srry=sorry Redigerat 27 Februari 2006 av pokemaster1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg