Hoppa till innehåll

Ännu Ett Nytt Pokémon-spel


Eric_H
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.1k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst tvspelsrobert3

oj! srry! jag blev arg på pappa för han stör mig typ hela tin! <_<

 

srry=sorry

 

 

aaa men lol! vad f*n om du e sur så kan du väll vänta lite med att skriva då och gå och lägga dig eller nåt. alltså ingen bryr sig. nån som kommer i håg vad tråden handlar om?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när man kommer fram till Deep city står en alakazam och en jynx vid ett av husen. dom verkar ha startat krig mot varann, så du försöker stoppa dom, och jynx använder en snöstorm medan alakazam provar en kontring.den fungerar inte

så bra, vilket gör att attacken träffar dig! du blir nedfryst. 1 år senare vaknar du upp, utan att veta om något av det som hänt. du lägger märke till att nästan alla i staden är klädda som team snow! du går till pokemon-centret och får veta att

team snow tagit över staden! medan du var borta besegrade dom team aqazz och tog över både team magma, aqua och rocket! nu får ingen annan än medlemmarna i team snow använda marten eller centret! du måste ta dig bakåt i tiden till innan du blev nedfryst, och göra så att du inte blev träffad av snöstormen. resten får nån annan hitta på...

du robban har du inte hittat bilderna på nätet då? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst tvspelsrobert3

kola king: ja precis

 

brunhilde: du är lite sent ute med namn tyvärr

 

Flygon: vilka av bilderna menar du. en del har jag tat och gjort om men inte någon av boxarna dom har jag gjort själv. alltså jag tar gamla pokemon och gör om dom från internet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst pokemaster1

robert: läs flygons senaste inlägg, dork! (ursäkta, men jag måste säga nått!)

 

flygon: aa jag! :P

Redigerat av pokemaster1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...