Gäst pokemaster1 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 folk på andra hemsidor säger att jag är den roligaste att bråka med som finns! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Robert: Ursnygga förpackningar och Pokémon!! Flygon: Man skulle kunna väcka Celabi, så använder man den till att gå bakåt i tiden. Kola King: Det kan vara Route 2026. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 jannejan: ska man fånga Celebi också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 folk på andra hemsidor säger att jag är den roligaste att bråka med som finns! :P 1. fårvånar mig inte ett enda dugg..... 2. hur gamal är du, 11? jannejan: tack och bra ide! Jag tycker verkligen att man ska kunna fånga celebi men senare i spelat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) 2 ja ja e 11! du då? 14? Redigerat 27 Februari 2006 av pokemaster1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Ja det är ja. bara undra din ålder för jag satt och fundera...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) aha.. intessant då... <_< nä ja bara skoja! :D Redigerat 27 Februari 2006 av pokemaster1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 aha.. intessant då... <_< nä ja bara skoja! :D har bara en fråga till. Hur mycket har du hjälpt till på spelet?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 mitemellan...... lite kanske.... *rodnar* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 skiter i hur mycket du rodnar... om du inte hjälper till med spelet , som den hår tråden går ut på så tycker jag att du kan gå och j*vlas med någon annan.min åsikt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) ......... Redigerat 27 Februari 2006 av pokemaster1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 jag är ingen mobbare...kanske lite mot dig då men man kan inte låta bli...... säg vad du har hjälpt till med så tycker jag att du kan fortsätta att hjälpa till men om inte tycker jag att du ska dra från den här tråden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg