Gäst Beldur Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Hej! Jag undrar vart man kan ladda ner skins till windows. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Har du windows XP så kan du ju kolla på www.lightstar1.com Finns fler men jag orkar inte leta upp nu. Sök på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 eller installera window blinds t.ex. www.wincustomize.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 stylexp är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 StyleXp är bra, som Rallypcaker sa, men Operativsystemet kan bli ostabilt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 (redigerat) Har du windows XP så kan du ju kolla på www.lightstar1.com Finns fler men jag orkar inte leta upp nu. Sök på google. Skulle ladda ner http://www.themexp.org/preview.php?mid=112...n+2+updated.zip men sedan stog det att temat inte var giltigt. EDIT:http://img228.imageshack.us/my.php?image=exempel1hl.png Ska det verkligen se ut så? Redigerat 6 December 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Jag vet inte. Jag har använt mig av styleXP när jag ändrat tema. Har du också gjort det, och det krånglar, så kanske det är fel på temat du tankat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 K men på vissa teman när jag laddat ner dem så kommer jag in på "Teman" och ibland på "Utseende" och jag kan ju bara ställa in det på utseende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Det finns en skin med wow som jag har vänta ska hitta länken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Det finns en skin med wow som jag har vänta ska hitta länken... Jo jag har haft det men jag hittar det inte heller :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Jag kom inte ihåg vart jag hittade den sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 (redigerat) StyleXP har jag använt ett flertal gånger, och visst det är rätt så lättanvänt. MEN! Det tar en himla massa minne från datorn, så datorn segar :S Jag rekommenderar isåfall WindowsBlinds. Och det kan du tanka hem på http://www.stardock.com/products/windowblinds/ edit: Ojdå, såg inte att Nico redan hade tipsat om det. Men jaja, nu är det två som rekommenderar det :P Redigerat 8 December 2005 av Arood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.