Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tjo! Jag har OoT(Ocarina of Time) på N64 och Gamecube. I det här fallet så e min N64 borta (hade klarat mkt på OoT på den) Men nu har jag Zelda collectors edition på Gamecube och där finns OoT med (Skriver här istället för gc förumet eftersom det finns många som vet mkt här på Zelda subforumet och 0oT e ett N64 spel)...Jag har kommit till Forest Temple och har boss nyckeln+ har dödat 2 spöken;den röda å gröna. Nu undrar jag vart man hittar den blåa? För jag vet att den sista kommer fram i mitten av alla eldar.. :blink:

Skrivet (redigerat)

Tjo! Jag har OoT(Ocarina of Time) på N64 och Gamecube. I det här fallet så e min N64 borta (hade klarat mkt på OoT på den) Men nu har jag Zelda collectors edition på Gamecube och där finns OoT med (Skriver här istället för gc förumet eftersom det finns många som vet mkt här på Zelda subforumet och 0oT e ett N64 spel)...Jag har kommit till Forest Temple och har boss nyckeln+ har dödat 2 spöken;den röda å gröna. Nu undrar jag vart man hittar den blåa? För jag vet att den sista kommer fram i mitten av alla eldar.. :blink:

Har du också collectors edition? Jag fick min när jag fick mitt gamecube med mario kart: double dash.

Ja, spöket dyker upp i mitten av alla eldar i början av templet. Tavlan finns i den andra trappan som jag tror ligger i andra änden av templet.

Men jag bara tror, jag är inte säker.

Kan också säga att spöket är lila, inte blått, men det spelar ju ingen roll :P

Redigerat av sir axel
Skrivet

Vilken andra trappa? Och vilken andra änden av templet?

De lite svårt o förklra... vänta, ska fråga syrran...

Ledsen, mindes som att dte var tre spöken, så trodde du menade lila :P

Men hon säger att man bara ska gå igenom alla gångar så hittar man det? ^.-

Har du kartan? Då kan du ju titta på kartan var du inte har utforskat.

Om du inte har kartan, så tror jag att man hittar den i ett upp-och-nedvänt rum lite närmare början av templet.

Skrivet (redigerat)

Jag har kommit till uppåner rummet och fick bossnyckeln där..Jag har glott i varenda rum med förstoringsglas men kan inte hitta det sista spöket.. :P

Dom blinkande delarna på kartan e väl dom jag inte utforskat?

Redigerat av Link127
Skrivet

Menar du det sista spöket, det lila ??

Om du dödat alla andra spöken så kommer du att hitta det sista i rummet där facklorna är (mitten rummet).

Men om du menar det blåa så hittar du det nära där du hittade det första, röda spöket. Då går man nerför 3 trappor in till ett runt rum, och efter det så är det ännu en lång trappa, där är det blåa spöket. Tror, men är inte säker, att det är dörren mellan dem 2 snea gångarna i mitten rummet som man ska gå igenom för att ta sig dit.

Skrivet

Har klarat Forest Temple nu och märkte att det va den gröna jag missat,den man måste klara ett pussel för att den ska komma fram..Men tack ändå! :P

Gäst Hagsten
Skrivet

ja skulle gärna hjälpa dig men ja kommer ej ihåg de va så länge sen ja spela B)

• 1 år senare...
  • 2 veckor senare...
  • Skapa ny...