Hoppa till innehåll

Zelda Oot


sir axel
 Dela

Rekommendera inlägg

Isen smällter alldrig när man är vuxen. Är bara ofrysen när man är litten. Men man kan dyka ner där när man är litten. Du går till king zora och svänger till vänster. Du kommer till topen av vatten fallet och pratar med en zora. Du betalar han/hon 20 rupies och dyker efter pengarna hon kastar ner. Om du tar alla pengar inann tiden rinner up vinner du, och då ska du springa up till han/henne igen och du får saken du kan dyka extra långt ner. ( Dom pengar hon/han kastar ner är riktiga pengar (25 kr) du tjänar 5 kr på det). Om du vill dyka änu längre ner gå till fiske damen vid lake hylia (sjön med vatten templet). Det är inte svårt att hitta det är en vägg av vitt tegel på andra sidan sjön med en skyllt med en fisk på ett metspö med. Gå in genom dörren brevid skyllten, och hyr ett mett spö för 20 kr. Om du fiskar up en fisk på mer än 17 kilo får du en gulldig sondär sak som gör att man kan dyka längre ner i vattnet.( Den här gör sa du kan dyka 3 gånger så långt ner i vattnet som du kunde från början). Hoppas ni fick reda på det ni ville.

 

Om det var något mer eller ni inte förstod säg bara till. B)

 

Äh.. det gör inget. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Isen smällter alldrig när man är vuxen. Är bara ofrysen när man är litten. Men man kan dyka ner där när man är litten. Du går till king zora och svänger till vänster. Du kommer till topen av vatten fallet och pratar med en zora. Du betalar han/hon 20 rupies och dyker efter pengarna hon kastar ner. Om du tar alla pengar inann tiden rinner up vinner du, och då ska du springa up till han/henne igen och du får saken du kan dyka extra långt ner. ( Dom pengar hon/han kastar ner är riktiga pengar (25 kr) du tjänar 5 kr på det). Om du vill dyka änu längre ner gå till fiske damen vid lake hylia (sjön med vatten templet). Det är inte svårt att hitta det är en vägg av vitt tegel på andra sidan sjön med en skyllt med en fisk på ett metspö med. Gå in genom dörren brevid skyllten, och hyr ett mett spö för 20 kr. Om du fiskar up en fisk på mer än 17 kilo får du en gulldig sondär sak som gör att man kan dyka längre ner i vattnet.( Den här gör sa du kan dyka 3 gånger så långt ner i vattnet som du kunde från början). Hoppas ni fick reda på det ni ville.

 

Om det var något mer eller ni inte förstod säg bara till.

 

nu ska jag försöka vara tydlig... MAN,KAN,INTE,KOMMA,IGENOM,ISEN,SOM,NI,TROR...okej.lite tydligare :P

men den gången som e frusen leder till zora stället,och när man är stor där inne så är vattnet fruset(ialla fall där gången ut till havet) det är därför vattnet e fruset... B) och som Gun Guy sa att man måste betala 20rupees till Zoran högst uppe i vatten fallet när man är liten och så ska man dyka efter alla dina rupees som hon kasta i,sen så ska man gå upp till zoran och få så man kan dyka 5meter tror jag det var :lol:

Redigerat av The-Black-Flame
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

nej men nu ska ni få höra.gör så här Gå till templet i hyrule market gå dit du fick mästersvärdet gå upp och sätt ner svärdet i pedistalen igen så blir du liten gå (ev. fis) dej fram till zora´s river sen går du in bakom vattenfalletgår upp till zora kungen.

Går åt vänster där finns en liten tunnel som det finns en zora i prata med honom. Han får 20 rupees av dej och slänger dom i vattnet släng dej ut för vatten fallet fånga rupeesarna. gå upp till zoran igen prata med honom då får du silver scale som gör så att du kan dyka 5 meter ner då kan du dyka in i grottan som leder till HYRILA LAKE.där du säkert redan varit...... :angry: gå till templet igen bli stor åk till hyrylia lake gå in dit man fiskar fiska upp den största fisken och få gold scale. då kan du dyka 8 meter ner.

gå till labbet med den senile ansiktsförvrängde gubben i. Dyk ner till botten av bassängen (ej med iron boots) sedan pratar du med den senile ansiktsförvrängde gubben och så får du en hjärtdel. SLUT PÅ SAGAN :P :P :P :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej men nu ska ni få höra.gör så här Gå till templet i hyrule market gå dit du fick mästersvärdet gå upp och sätt ner svärdet i pedistalen igen så blir du liten gå (ev. fis) dej fram till zora´s river sen går du in bakom vattenfalletgår upp till zora kungen.

Går åt vänster där finns en liten tunnel som det finns en zora i prata med honom. Han får 20 rupees av dej och slänger dom i vattnet släng dej ut för vatten fallet fånga rupeesarna. gå upp till zoran igen prata med honom då får du silver scale som gör så att du kan dyka 5 meter ner då kan du dyka in i grottan som leder till HYRILA LAKE.där du säkert redan varit...... :angry:  gå till templet igen bli stor åk till hyrylia lake gå in dit man fiskar fiska upp den största fisken och få gold scale. då kan du dyka 8 meter ner.

gå till labbet med den senile ansiktsförvrängde gubben i. Dyk ner till botten av bassängen (ej med iron boots) sedan pratar du med den senile ansiktsförvrängde gubben och så får du en hjärtdel. SLUT PÅ SAGAN  :P  :P  :P  :P

 

Jag syftar på en annan grotta...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

jag har varit under isen när man e stor(Det finns en glitch).

Var ska man gå under?

 

EDIT

 

Jag gick under som vuxen, tog på mig iron boots och gick ner dit. Det som förvånade mig var att, det fanns inget där. Bara en n hål in. Tomt.

Redigerat av Tv gamer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...