Gäst KNUTTE Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 hur laddar man ner www.muonline.com! jag trycker på download men sen är det bara massa annat skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 (redigerat) Sidan låter lite oseriös. Kan du förklara lite närmare tack? Vad exakt är det som kommer upp? Redigerat 31 December 2005 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 det kommer upp en massa knappar att trcyka på fattar inte vilken jag ska trycka på :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Tryck bara på Download och sen på 1)MU0_98i_full.exe och om du vill ha patchen tryck på 1)MU0_99a_patch.exe. Håller på att ladda ner det nu, men det tar länge. Det ser ganska grymt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 (redigerat) vet nån om det är kul? det är 4olika ställen att trycka på vilken av dom ska man trycka på? Redigerat 14 December 2005 av KNUTTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 För mig funkar de inte. Synd för de verkade vara ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 det tar typ en timme att ladda hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 VA bara en timme det borde ta längre tid det finns ett spel som heter priston tale som tar 1-20 timmar att ladda ner för mig tog det 2:30 och jag laddar ner i ca 600 - 1500 hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Många som spelar MU nu förtiden.. Kult att så många spelar det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 vad gör man egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Det är ett MMORPG.. Man går runt o dödar monster, pkar.. dödar monster i grupper och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Asså det är jue tråkigt!!Jag fattar ingenting.ja kämpade och ladda ner den.Men nu..*Suck* vilken besvikelse.........Roflmao!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.