Fusion Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Turnerings forumet har varit död sen ganska länge! Vi måste på någon sätt återuppliva den! Har ni några förslag på hur man kan göra den populär igen? Eftersom det skulle bli roligare ifall den skulle bli populärt igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 om det skulle vara billigare skulle nästan garanterat fler starta och delta i turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 jag vet inte ens hur man gör eller deltar i en turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Det står tydligt i Turnering forumet. Det krävs aktivitet av medlemmarna och av Bubblar, turneringsansvarig. Kanske admin och moderatorerna kan fixa på något sätt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Det jag inte förstår är vilka är bublar? Vad är bublar,alltså kan ni inte förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Bubblar är en person som modererar i det subforumet... Och varför skapa en tråd om detta? Vad ska admin kunna göra åt saken? Ta saken i dina egna händer och gör något själv... Man kan inte vara en unge som behöver mamma eller pappa som berättar och gör alla saker åt en i resten av livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Jag frågade efter förslag inte att man ska göra något åt saken på en gång! Det är skillnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 man kunde ju sänka priserna, då skulle iaf jag skapa några turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Eller att kanske admin startar en turnering först och på så sätt upplivar det. Men detta är inte fuska.se's största problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Det kanske inte är Fuska.se´s största problem,men det är en del av det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Nja, har ens turneringar varit aktivt någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Nej,det är därför jag vill göra den aktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.