Xade Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 Vilka är dom "rätta" plattorna? det är en viss ordning man ska gå, har det inte i huvet, men sök efyter fusksidor på internet så hittar du nog det... Luigi, vad e CYKLISTEN? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Vilken dum fråga. Det är en Extra-gubbe som min kompis hade när han hade Golden Eye. Men den är inte särskilt bra, men man vill ju vara helt klar med spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Hur får man dom två sista banorna i Goldeneye?? du får dom om du klarar alla banor till och med Cradle på secret agent....sen när du klarat Aztec som du får på 00 agent så får du banan egyptian.....asså AZTEC....klara alla banor till cradle på secret agent EGYPTIAN.... klara alla banor till och med Aztec på 00 agent till Banjo-kazooie: här är en bild..: http://db.gamefaqs.com/console/n64/file/goldeneye_golden_gun.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Hur får man dom två sista banorna i Goldeneye?? du får dom om du klarar alla banor till och med Cradle på secret agent....sen när du klarat Aztec som du får på 00 agent så får du banan egyptian.....asså AZTEC....klara alla banor till cradle på secret agent EGYPTIAN.... klara alla banor till och med Aztec på 00 agent till Banjo-kazooie: här är en bild..: Snygg bild??http://db.gamefaqs.com/console/n64/file/goldeneye_golden_gun.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 den laddades nog inte upp...men den finns på Gamefaqs.com i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Vilken är eran favorit-gubbe på multiplayer? Min är Janus Marine. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 oddjob...han är liten så man måste ofta ducka och sen skjuta för att träffa honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 om det är till nintendo 64 så har jag det...men finns det till konsoler... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 klart det finns konsoller...men du menar kanske till ANDRA konsoller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 oddjob...han är liten så man måste ofta ducka och sen skjuta för att träffa honom Igämt när jag ser honom hinner jag inte med och så avlossar man ett skott och träffar skallen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 det är ju iförsig en bra taktik.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Min favorit gubbe på multiplayer vet jag inte riktigt.. Nån proffessor eller piloten.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg