andennn Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Jag har haft nere den nya verisionen av msn (8.0 beta) men jag kunde inte logga in efetrsom man var tvungen att va inbjöden eller nått och nu undrar jag när den riktiga verisionen kommer ut på svenska för jag längtar så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 kostar inte 8.0 pengar :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 nej det tror jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 ja tror den finns non stans (dock inte säker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 (redigerat) jag tror att vissa slumpade eller utvalda personer får testa och sedan säga vad de tyckte om versionen innan den släpps offentligt. är man inte utvald kan man förmodligen inte använda versionen. vet tyvärr inte när den nya versionen kommer ut men jag skulle gissa på januari-februari 2006. Redigerat 10 December 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 *** va soft! Ny version av msn hoho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 inget spec. för mej :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 jag tror att vissa slumpade eller utvalda personer får testa och sedan säga vad de tyckte om versionen innan den släpps offentligt. är man inte utvald kan man förmodligen inte använda versionen. vet tyvärr inte när den nya versionen kommer ut men jag skulle gissa på januari-februari 2006. Jo, ja tror ja läste detta nånstans.. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Tex som Gmail (Som jag har =D [email protected]) där är det få som får testa, och dom som testar kan måste skicka inbjudann för att andra soma får ha en mail där . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 det finns väl inget msn 8.0 elller? för jag såg nånstans att det bara var ett rykte att det hade kommit ut till sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.