Metroid Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Var de som ni trodde att det skulle vara skriv detta. 1.Det som är Bra med den 2.Det som är Dåligt med den 3.Det bästa spelet till xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ketnet Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 (redigerat) Var de som ni trodde att det skulle vara skriv detta. 1.Det som är Bra med den 2.Det som är Dåligt med den 3.Det bästa spelet till xbox 360 Hej! Jag har spelat Xbox 360 hos en kompis. 1.Den har allting chat, poäng, spel, intenet, nya media-funktioner, bilder, film, musik m.m, grafiken är bra, mycket bättre än på Xbox "1"!! 2.Grafiken kan vara lite dålig (lite sämre) ibland dvs. om man spelar mycket. 3.Position dark zero, gotham racing och många fler. B) SES! :) Redigerat 10 December 2005 av ketnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 1. Den har allt den gammla Xbox inte hade och lite mer. 2.Grafiken är ju somsagt bra men om man har vanlig tv kan det se lite dåligare det blänker inte lika mycket som på en HD-tv. 3.PDZ & PGR3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 (redigerat) 1. Kortare laddningstid. Hörde att den hade tre stycken 3,2 Ghz-processorer :) 2. Att de flesta tror att PS3 blir bättre. Men det struntar jag i ;) 3. Såg på tv-spelprogrammet Kontroll häromdagen där dom bland annat tog upp Condemned, det såg riktigt nice ut. Redigerat 14 December 2005 av Arood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 1 den har bra grafik , rolija spel,snygg, 13 gb minne 2 känslig 3 Halo 3 och call of duty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Snälla fanboy, sluta skriv att spel är bra även fast de kan suga hårt. Du vet ingenting om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 okey då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 HAHA, just det, man kan inte bedömma ett spel som inte släppts :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Håll käften!!! jag har redan sagt att jag ska sluta med det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 (redigerat) eyy take it easy... back to topic! Redigerat 2 Januari 2006 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 tillbaka till ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Min brorsa har Xbox och jag har Xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.