Dark_Tomte Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 (redigerat) Jag önskade mig en bra mus i Julklapp, men min gamla gick sönder och fick en ny igår fredag. Det blev en Logitech MX518, optisk på 1600 dpi... Gjorde jag ett bra köp? P.S. Vill nån vara med i min clan *edit, reklam* i Liero Xtreme (bra clan) eller *edit* i Call of Duty (och United Offensive)?? Redigerat 10 December 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 det beror på vad den kosta. och jag vill gärna vara med. men hur blir jag med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 (redigerat) det beror på vad den kosta. och jag vill gärna vara med. men hur blir jag med? Du måste heta *edit, reklam* (inget mellanslag) i början av ditt namn i Liero samma i Call of Duty asså *edit* (mellanslag) och ditt namn;D Redigerat 10 December 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 dubbeltråd http://forum.fuska.se/Bra_Koepl-t54577.html *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg