Gäst Muuu Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 vad finns det för gratis webbhotel? ( SKRIV INTE FREEWEBS!!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Spray.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 spray kostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Gör det?? Jag har alltid trott att det var gratis. . . Om det inte är så ber jag om ursäkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 HTMLsidan.se har en webbhotellslista där dom listar gratis- och betalhotell. http://htmlsidan.se/?visa=webb Har du några krav på något? ASP, PHP, MySQL osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 CQR är nog bland de bättre, om det inte vore för att du måste vara aktiv i deras chatt... men värt att kolla in, ingen reklam och möjlighet till subdomäner och det finns cgi, php, mysql stöd. 25 mb utrymme men man kan be om mer om man skulle behöva. enda nackdelen är just att du måste vara aktiv i chatten... http://www.cqr.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 (redigerat) Om man inte är aktiv i chatten stängs sidan ner då eller måstee man börja betala? EDIT: Stavfel Redigerat 11 December 2005 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Om man inte är aktiv i chatten stängs sidan ner då eller måstee man börja betala? EDIT: Stavfel Jag kan inte säga säkert eftersom det inte hänt mig. Men jag vet att de säger till innan de tar bort kontot. Man får då gott om tid att tanka hem hela sin sida så inget försvinner. Man kan säkert även behålla sitt konto om man börjar logga in i deras "chatt" igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Men när dom menar "aktiv" ska man bara vara inloggad då eller? Inte skriva...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 du ska gå in i en IRC chatt och skriva in ett kommando för att logga in, detta måste du göra ett x antal gånger per månad, annars tas kontot bort efter 4 månader eller hur det nu var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 jaha tack för svaret :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.