pokemon Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 averna i alfabetet. Hej. Jag sitter pa en flygplats(heatrow london) och skriver. Jag ska aka till Hong Kong. jag undrar vart ni har varit nar ni har varit utomlands? Skriv gjarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Hehe, jag har varit på många ställen. :) Thailand 3 gånger USA 1 gång Hawaii 1 gång (tillhör USA, men ändå) Finland 1 gång Danmark 3 gånger Tyskland 1 gång Grekland 1 gång Spanien 1 gång Och Åland (kanske inte räknas) . Har landställe där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 (redigerat) Länder och städer Finland 1 gång Spanien 2 gånger Turkiet 1 gång Danmark 1 gång Bulgarien 1 gång Grekland 1 gång Redigerat 10 December 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Hara bara varit i danmark 1 en gång och i tyskland 1 gång nrär jag var mycket liten. För det mesta brukar våran familj åka till Fjällbacka, en liten by som ligger i bohuslän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Danmark 5-6 gånger Norge 1 Polen 1 Cypern 1 åsså skåne 3 gånger ;p Heja sverige friskt humör,skåne ligger utanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 (redigerat) danmark ca 10 gånger Tyskland ca 10 gånger Frankrike ca 6 gånger Italien 1 gång Spanien 1 gång Israel 1 gång USA 1 gång Jordanien 1 gång Norge 2 gånger Belgien 3 gånger Holland 1 gång Schweiz 5 gånger Tjeckien 1 gång Luxemburg 2 gånger Och min högerhand har varit i Egypten Redigerat 11 December 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 polen 3 ggr tyskland 3 ggr norge oändligt många ggr tjeckien 3 ggr finland 4 ggr usa 2 ggr canada 1 ggr danmark 3 ggr bosnien 3 ggr turkiet 8 ggr (om man räknar in turkiets näst största stad södertälje) lappland 2 ggr (om man åker bil genom hela europa med polare så får man se många ställen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 lappland är väll för hellskotta inte utomlands :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 (redigerat) jodå, det märks att du aldrig varit där, jag kommer inte ihåg så specielt mycke av den resan mer än att dom är helt galna och att man inte fick pissa på hustomter, som man får göra annars i sverige, och så har dom ett eget språk... jag var i kemisk obalans den resan, som många andra jag gjort... (en resa, vi glömde en kille på en fest så vi fick åka tio mil tillbaks och hämta honom, därför var jag där två gånger på en gång) Redigerat 11 December 2005 av Apoca Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitedo Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Finland : Det är många gånger kommer ej ihåg . Turkiet : 1 gång . Danmark : 1/2 gånger ( kommer ej ihåg ) . Frankrike : 1 gång . ( Resan dit är jobbig för man blir jagad av getingar nästan hela tiden när man går ut :meddum: ) Kommer ej ihåg så mycket mer men tänker åka till Hawaii lr Japan nästa år . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Jag har varit i hela Norden ett antal gånger. (Finland, Norge, Danmark & Sverige). Sedan har jag rest till Tyskland två gånger med Husvagn. Men sedan har jag inte var någon annanstans. Bara rest igenom hela sverige och jag tror jag vart i hela sverige snart. Men om jag någon gång ska verkligen åka utomlands så blir det antingen Thailand eller något annat exotiskt och varmt land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Grekland: 1 gång Finland: Minst 30 gånger Ryssland: 1 gång Frankrike 1 gång Danmark: 5 gånger England: 1 gång Brukar inte resa så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.