Nafrali Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Nerlad är det när inga medlemmar är kvar och tro mig, jag är den sista som lämnar forumet. Eller så lägger Admin ner sidan när han vill... här är en sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Kanske, men jag är endå den sista som lämnar forumet. Om inte jag blir utkastad förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 lol du blir nog snart utkastad med dina varningar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 (redigerat) Man måste ha fem varningar för att bli utkastad, och jag har bara tre. Dessutom tänker jag tänka mig för innan jag skriver något. Redigerat 1 Februari 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 bara o köpa en spn sak som tar bort varningar ... Kan det vara på vilket språk som helst föruom engelska.....(lät lite kul....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Det behövs det ju 30 000 fuska mynt för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 (redigerat) jo, men det går iaf ... EDIT: det kostar bara 1/3 nämligen 10 000 Redigerat 1 Februari 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 jag blir den sista! om jag inte blir gammal , www.forum.fuska.se ej 10 000 samtidigt men roligt att snacka om allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) Nej, jag! :angry: Aja, jag ska inte bråka, för då får jag säkert en till varning. Det kostar ungefär 300 sek att ta bort en varning om man har noll fuska mynt. Men SweClockers Diskussionsforum är bra om man vill ha svar på anvancerade datafrågor. Redigerat 2 Februari 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Forumet på bloodynews.com är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.