ketnet Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 (redigerat) Hej! Jag har svårt att bestämma mig för om jag vill ha en PSP eller en NDS, och vill gärna har några tips... PSP: - Spel med bra grafik men med långa laddningstider - Multimediafuntioner - Memory Stick duo - Internet Pris: 2500kr NDS: - Lite sämre grafik, bättre spel? - Två skärmar - Touchscreen - "Billig" Pris: 1000-1500kr Jag behöver inte alla de mediafunktioner som finns i PSP, men många säger att grafiken är så bra! Redigerat 12 December 2005 av ketnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 (redigerat) Jag tycker du ska skaffa DS för att Nintendo känns bättre med spel kvalitet och sådant, om du skaffar DS kan du ju skaffa alla typer av mario spel, pokemon, zelda och mycket mer. Jag tog DS enbart för spelens skull. plus att på DS har du ju download play så att du kan spela med kompisar utan att ha spelet. sedan kanske det kommer ett Fire emblem spel till DS också Redigerat 11 December 2005 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ketnet Skrivet 11 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 plus att på DS har du ju download play så att du kan spela med kompisar utan att ha spelet. Någon sa att det också fanns på PSP... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 kanske vet inte så noga skaffa DS rätt tidigt sen sket jag i PSP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 :D Vem bryr sej om PSP när man har en DS!! Nds äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Skaffa Nds för att det är mycket roligare och bättre! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Har båda. DS är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Funderade på samma sak i början. Men tillslut bestämde jag mig... NDS! :gitarr: Tyckte PSP:n var för dyr och gillar Nintendos spel bättre än Sonys. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Funderade på samma sak i början. Men tillslut bestämde jag mig... NDS! :gitarr: Tyckte PSP:n var för dyr och gillar Nintendos spel bättre än Sonys. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Jag tror dom flästa komemr säga NDS för att du postade ämnet i "Nintendo DC" forumet .... Själv Tycker jag att PSP är bättre Nintendo kan hälsa hem :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Jag tror dom flästa komemr säga NDS för att du postade ämnet i "Nintendo DC" forumet .... Själv Tycker jag att PSP är bättre Nintendo kan hälsa hem :lol: Vågar du inte skriva Varför du tycker som du gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Nintendo ds äger: Bra spel, man kan spela på internet, bilig ändast 1200 och tochskren. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg