Dark_Tomte Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 (redigerat) Tjena, jag har ett recept på en bra data-lunch och middag, först sätter man i vitabönor i en djuptallrik sen tar man en halv burk champinjoner helst skivade, sen strimlar man lite falukorv. Lägg i allt i tallriken krydda med nån god krydda sätt deg vid datorn och ÄÄÄÄÄÄÄT! (det är gott, jag äter det nu) Redigerat 12 December 2005 av Dark_Tomte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 låter inte särskilt gott tycker jag. Då äter jag hällre pepparkakor med lussekatter och julmust Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 12 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 låter inte särskilt gott tycker jag. Då äter jag hällre pepparkakor med lussekatter och julmust du fattar inte vitsen!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Jag förstår heller inte vitsen. Eller är det jag som är dum? ^__^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Jag är nog också väldigt dum, för jag fattar inte heller vitsen... -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Låter äckligt! eller så är det bara jag som inte fattade vitsen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Vitsen....Är det ett skämt, eller menar du att man inte fattar vitsen med maten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Han försökte nog vara rolig, men herr.Dark_tomte, man skapar inte en tråd för att dra ett skämt, det finns redan en vits-tråd har jag för mig. ''DataMat'' Billys pizza Julmust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Finns det inget som är lite billigare? Billys kostar 15 spänn, och o man käkar det två ggr om dagen per vecka, så kostar 210 kr i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 15 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 JAG MENADE ATT VITSEN MED MATEN ÄR ATT MAN SLIPPER STÄLLA SIG OCH GÖRA MAT I EN HALVTIMME!, PLUS ATT DET ÄR NYTTIGARE OCH GODARE ÄN BILLYS JULMUST GODIS OCH CHIPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Aha... Så det går att äta? Vad smakar det som då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 16 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 hmmm... svårt att förklara, ät det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.