Dark_Tomte Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 (redigerat) tjena, jag har stora laggproblem på fuska.se... tar skitlänge att ladda här, kan det vara:1. för att jag har ett nytt skin på windows, 2. många på hemsidan, vad e det för fel??!!!!!!!!! jag har firefox och explorer, båda lagggggggggggggarrrrr! Redigerat 12 December 2005 av Dark_Tomte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Så är det för mej också. Kolla svaret här http://forum.fuska.se/Fuskase_I_Underlaege-t53543-s150.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 det beror på vad du har för internet, eller om du laddar ner stora filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hemfrid Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Det kan bero på alla ovanstående. Det kan vara att du har en relativt dåligt grafikkort och har bytt skin på windows. Det kan sagga ner datorn som f*n. Det kan också bero på din Internet uppkoppling och om du belastar den mycket under besöket. Även om sidan vid besöket är väldigt belastad. Där har du alla svar på din fråga! www.anderssons.net <- Gratis Layouts, Tutorials, Script och Underhållning. Gå in NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.