Heaz Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Vilken poke boll är bäst?!(alla spelen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 masterboll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 vilken annan skulle det vara än master ball!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 En liten boll rank lista! Master boll, Rank: 1! Fakta: Fångar vilken Pokemon som helst med 100% Ultra boll, Rank: 2! Fakta: Är bra att möta 50 levels pokemon med Great boll, Rank: 3! Fakta: Brukar vara bäst mot högst lvl 30 Poke boll, Rank: 4! Fakta: Är ungefär som Great boll men lite sämre Men i bland kan man fånga med poke boll mot till exempel Rayquaza, Det är om han är till exempel jätte lite i liv och är frozen solid! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 känner nån som fånga lugia(silver) med pokéboll jag gillar Fast Ball(Boll) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 jag tro den hette net ball eller nest ball.annars kan du ta master ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 jag tro den hette net ball eller nest ball.annars kan du ta master ball. Öh? Vad menar du? Master ball är ju starkare än net ball och nest ball om det nu inte var det du mena! :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 master ball är den bästa bollen av dom alla i alla spelen (även sapphire och ruby) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 om GS BOLLEN finns är den starkare men jag sparar altid mäster boll jag fångar alla legendariska pokemon som inte smiter t.ex med ulta-boll o med master boll tar jag t.ex latias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 MED MASTER BOLL FÅNGAR MAN ALLA POKEMON DIREKT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 vilken nyhet! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 mastrboll är bäst och om nånm vet nån bätre så säg till mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg