Pachu Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Tja jag har hört att DS konsollen bara kostar 1300 kr men sen så snackar alla om WI och allt och jag ska köpa ett snart och kan ni förklara om allt om batteri och sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Batteriet klarar typ 1000 laddningar med full effekt sedan mattas det lite och det räcker i drygt 12 timmar tror jag och laddas på vet ej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Batteri: 4 h laddning ger 6-10 h speltid beroende på batteriets "livskraft" Det där WI du snackade om heter Wi-Fi och gör att man kan spela mot varandra genom ett usb grej som man köper till datorn. Ett Ds kostar 1190 utan spel, annars finns det speciella paketpriser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 13 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Oki tack men går batteri med om man köper DS eller måste man köpa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ketnet Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Oki tack men går batteri med om man köper DS eller måste man köpa det? Det är ett laddbart batteri som sitter i konsolen när du köper den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
enzo Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 (redigerat) Oki tack men går batteri med om man köper DS eller måste man köpa det? Tja pachu!Jag har ju NDS och batteriet är nog det bästa batteri jag någonsin provat, för mig har det räckt som mest i 1 vecka!!! och då spelade jag mycket på det också, så att det behöver du ej oroa dig för och sedan laddaren är väldigt bra du behöver ej ladda länge, drygt 4-6 timmar... om du vill veta om något mer så är det bara att fråga :) Redigerat 14 December 2005 av enzo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ketnet Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 (redigerat) Wi-fi (uttalas vajfaj) förklaring: Man använder Nintendo Wi-fi för att spela trådlöst över internet mot männsikor från hela världen. Du behöver ett NDS och ett wi-fi kompitabelt spel, spelen som finns just nu är Mario Kart DS, Tony Hawks Sk8land och Animal Crossing (Metroid primte hunters kommer snart). Sedan behöver du bredband och en router (liknar bredbandsboxen men har antenner). Du sätter på ditt DS och spelet och där väljer du sedan multiplayer, och börjar spela. Om du vill spela online här i Europa måste man ha en router, men i USA har man börjat med "hotspots" dit man kan gå och spela. Dessa sidor rekomenderas för mer info: Info om nintendo och Wi-fi - Nintendos hemsida - Nintendos Wi-fi sida nr.1 - Nintendos Wi-fi sida nr.2 Spelens hemsidor - Mario Kart DS - Tony Hawk: American Sk8land - Animal Crossing: Wild World - Metroid Prime Hunters Redigerat 14 December 2005 av ketnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Tja jag har hört att DS konsollen bara kostar 1300 kr men sen så snackar alla om WI och allt och jag ska köpa ett snart och kan ni förklara om allt om batteri och sånt? Japp!Den kostar 1300! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Kan man byta bateri sen när det är slut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Man ska kunna skicka efter det via Nintendo eller något sånt. Står om det i manualen till din DS. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Tja jag har hört att DS konsollen bara kostar 1300 kr men sen så snackar alla om WI och allt och jag ska köpa ett snart och kan ni förklara om allt om batteri och sånt? ee NEJ ! 990 kr köpte jag min på maxihuset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 (redigerat) Sluta snacka om priserna,dom kostar olika på olika ställen ju.. <_< 990-1300 e typ det priset som gäller nu.. Redigerat 21 December 2005 av Link127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg