Nafrali Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Taget ur reglerna: Saker du skall göra: Fråga ALLTID en moderator om du är osäker på någon regel. LÄS alltid de klistrade eller viktiga trådarna längst upp i forumen. Och det är en klistrad tråd. så du borde läsa den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Ni skulle bara veta att företaget som admin har fått sms tjänsten av, varje gång någon smsar här på fuska.se tar företaget en liten bit av kakan, så är det... Annars skulle admin få betala tusen lappar för en bra sms tjänst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 inte 500 fm, 5000 fm ;) nico vart gör man det? jag trycker på mitt namn och går längst ner där står det bara 250 & 1000fm ser ej 5000fm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 nu verkar den tråden tagits bort... iaf så sätter man då in pengar på mickes konto hos skandiabanken. 9150-747.044-6 eller 91507470446 kom ihåg att se till att dina föräldrar vet om det och tycker att det är ok. ange ditt medlemsnummer som Meddelande vid överföringen. 100kr skulle visst ge 5000 fm men undrar om det inte kan ge mer om man frågar lite snällt. ingen har trots allt gjort det än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Nu: Inte alls segt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 jo lite segt men inte alls lika mycket. men vi hat också städat vår dator också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 hej jag undrar varför det tar sån lång tid att ladda upp fuska.se. vi har bredband som funkar väldigt bra. det går jätte fort att ladda upp andra sider. finns det nån andledning? Många är inne.Servern är liten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Tycker du det är segt? Jag föreslår att du använder Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Det blir ingen skillnad mellan FF och IE. Jag använder FF, och ifall det blir segt så testar jag med IE. Försök att skifta lite :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jag har inga problem med fuska.se .. Jag tycker det går jätte snabbt att surfa här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jag har inga problem med fuska.se .. Jag tycker det går jätte snabbt att surfa här. Ja men det är för att du började när det var fixat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jahopp totalt 590 inne nu på www.fuska.se + forumet :) REKORD :D OCh sidan flyter på som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.