Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Jag gillar PSP bättre än Nintendo DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Tycker NDS men har inte testat PSP, så kan inte säkert säga vilken som är bäst. Har nån ännns testat både DS och PSP? jag har gjort det. testade splinter cell och gta lcs. själv tycker jag att serie fegurer inte är min favo precis som nintendo brukar göra gillar sony mer´!!!! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Tycker PSP är bäst (mellan dom två) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Nintendo DS. Det klår PSP med hästlängder. Det ända bra spelet till PSP är Metal Gear: Portable Ops Tll DS finns Super Mario 64 DS, kommande Zelda: Phantom Hourglass, New Super Mario Bros, Resident Evil: Deadly Silence, Mario Kart DS, Final Fantasy III och några till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg