nico Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 såvitt jag vet så måste man det. vi moderatorer avgör vem som bryter mot reglerna och inte, nu inte sagt att vi inte anser att någon har brutit mot någon regel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 (redigerat) LoL, det är omöjligt att göra spel utan advanced mode... vi moderatorer avgör vem som bryter mot reglerna och inte, nu inte sagt att vi inte anser att någon har brutit mot någon regel... Nico, citera gärna så vi vet vad du snackar om... Redigerat 21 December 2005 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Det går inte att spela, det står: Vad vill du att Firefox ska göra med den här filen''.. det är ju bara att välja spara till disk eller öppna! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Det här är inte ditt spel! Det dära spelet heter DOOMED och går att ladda ner på http://www.gamemaker.nl/. Så detså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 LOL, Kom du på det nu eller`? (((Mycket sarkasm))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Jag tycker att spelet är underhållande... gör det lite längre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 LoL, det är ju inte ens hans spel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) LoL, det är ju inte ens hans spel!!! PRECIS! han har absolut rätt! Redigerat 22 December 2005 av NossLoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 hmm nå som e registrerad som har msn och vill hjälpa mig göra ett spel som är avancerat för då kan jag göra den biten som inte är registrerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 23 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 1. Jag är registrerad. 2. Jag har lärt mig 2D programering bättre. (Mycket bättre!) 3. Jag gillar att hjälpa till. 4. Min email-adress till msn är [email protected] 5. Jag ställer upp på att hjälpa dig, The game master. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 bra jag har addat din msn nu nossload Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 (redigerat) LOL, Kom du på det nu eller`? (((Mycket sarkasm))) För det första är det första är detta ett spel forum inte nå kommentator forum. För det andra så är du som en fransman. De tredje är att man anväder 1 Parantes & 1 Slutparantes. Tex: (<-- Parantes, Slutparantes -->) inte (<-- Parantes,(<-- Parantes,(<-- Parantes, Slutparantes -->)Slutparantes -->)Slutparantes -->) Redigerat 23 December 2005 av Andersffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.