KNASEN Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 vet någon från vilket spel de kommer ifrån? en sa till mig att det inte fans än men... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Det hette nåt med fire temple typ tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 dem kommer ifrån fire-emblem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 jopp, fire-emblem i japan så det är nog itne många som känner till det men dom finns (kolla på trophies så står det väl endå lite om dom?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 det e nåt golden sun liknannde så här ser det ut http://images.google.se/images?q=tbn:pjVKP9qmPCgC:www.vgmuseum.com/images/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 dom spelen dom e me i har väl inte kommit ut ännu??lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Jo i Japan har de väl det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Skriv inte en massa trådar när det redan finns en massa.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Snart kommer Fire Emblem 2 till GC i JApan bara tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Snart kommer Fire Emblem 2 till GC i JApan bara tror jag. Grr!! Ursäkta mig, men den här tråden handlar inte om Fire Emblen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Vad fasen handlar den då om?? Den handlar om Marth och roy I FIRE EMBLEM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 vet nån här hur man får sonic på super smash bros melee här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg