von kluth Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Jag anser att CoD 2 är årets spel, till xbox 360 alltså... (Jag har inte WoW så ni får gärna rösta på det) Nåja, hur många tycker som jag?? (Jag kan icke göra en omröstning, hemskt glad om någon kunde starta en om detta ämne) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Inte jag iaf. Fifa '06 ownar den :=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Jag anser inte att call od duty är årets spel för det ser exakt likadant ut i grafiken som på datorn det är ingen skillnad om kanske inte laddningstiderna går snabbare eller kanske lite ändringar i storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Jag anser inte att call od duty är årets spel för det ser exakt likadant ut i grafiken som på datorn det är ingen skillnad om kanske inte laddningstiderna går snabbare eller kanske lite ändringar i storyn. Sen när handlade allt om grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 jag menar att Xbox 360 ska ju ha mycket bättre grafik än en dator men det är liksom ingen skillnad på det call of duty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 jag menar att Xbox 360 ska ju ha mycket bättre grafik än en dator men det är liksom ingen skillnad på det call of duty. Eh? Det finns massa datorer som är mycket kraftfullare än Xbox360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 xbox 360 behöver inte ha så mycket bättre grafik än en dator, det bros på om det är en värsting eller en skitdator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Jag tror inte att CoD blir årets spel...finns nog en massa andra tittlar som tar de.. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Call Of Duty på Xbox 360 är enastående och är nog det bästa shooting spelet till 360 hittils. Jag tror också att det kommer hålla sig så ett bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Jag tycker att det är en av de bästa spelen! Har två frågot om Cod2 och Xbox360: 1.Cod2 är väl den enda andra världskrigs spelet som har kommit ut till Xbox360 hitills? 2.Jag spelade den på Xbox360,börjar spelet med att man är i en bil och ska åka till en stad? Eftersom jag vill inte göra fel ifall jag köper,så att jag inte köper typ Medal of honor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opooa Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) Jag tycker att det är en av de bästa spelen! Har två frågot om Cod2 och Xbox360: 1.Cod2 är väl den enda andra världskrigs spelet som har kommit ut till Xbox360 hitills? 2.Jag spelade den på Xbox360,börjar spelet med att man är i en bil och ska åka till en stad? Eftersom jag vill inte göra fel ifall jag köper,så att jag inte köper typ Medal of honor. 1. Jepp, nästkommande lär bli "The Outfit" och släpps först om ett par månader. 2. Nja, det finns ett par uppdrag som inleds med bilåkning, men det allra första utspelar sig vid ett sovjetiskt träningsläger. Redigerat 27 December 2005 av Opooa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Jag tror inte att CoD blir årets spel...finns nog en massa andra tittlar som tar de.. :rolleyes: JA!Typ som jag menade :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.