Oddset Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag gillar några olika; Cradle of Filth Dimmu Borgir Behemoth Ultima Thule The kristet utseende System of a down Rammstein Satyricon Children of Bodom Neverdead Dark Funeral Lars Winnerbäck Eddie Meduza Fear Factory och slutligen Finntroll. Ganska många. Men det är inte lite heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Franz Ferdinand Busted green day simple plan Scissor Sisters :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag gillar några olika; Cradle of Filth Dimmu Borgir Behemoth Ultima Thule The kristet utseende System of a down Rammstein Satyricon Children of Bodom Neverdead Dark Funeral Lars Winnerbäck Eddie Meduza Fear Factory och slutligen Finntroll. Ganska många. Jo ganska, att jag tycker det beror på att jag har ganska mycket musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag gillar några olika; Cradle of Filth Dimmu Borgir Behemoth Ultima Thule The kristet utseende System of a down Rammstein Satyricon Children of Bodom Neverdead Dark Funeral Lars Winnerbäck Eddie Meduza Fear Factory och slutligen Finntroll. Ganska många. Det där är inte ens i närheten av alla artister/band som jag har totalt. Man skulle skriva sitt favoritband och jag kunde inte bestämma mig för vilket av dom ovanstående så jag skrev ner dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag gillar några olika; Cradle of Filth Dimmu Borgir Behemoth Ultima Thule The kristet utseende System of a down Rammstein Satyricon Children of Bodom Neverdead Dark Funeral Lars Winnerbäck Eddie Meduza Fear Factory och slutligen Finntroll. Ganska många. Många grymma band på den listan. Gillar nästan alla där men jag lyssnar på flera hundra olika band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Rage Aganist The Machine är ett annat bra band...=) Word ! Opeth Pain of salvation The Devin Townsend band Rage against the machine Dream Theater Refused Är de allra bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Va så längesenn ja skrev här så ja skriver ett par band till Nine Days Yellowcard Scooter Gorillaz Groove Coverage Cascada Bass Hunter Bloodhound Gang DJ Sammy 3 Doors Down Bob Marley Björn Rosenström Tenacious D Tune Up! James Blunt Gavin Degraw Rally de e nog mina favvoband fast de smög i sig några "enskilda" artister oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 simple plan gör vell mest bra låtar överlag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Queen of the stone age är braa :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 hmm..Slipknot..eller ne Cradle of filth..eller ne..eller jo..ne..Damn!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Hammerfall Dope Metallica Iron Maiden Panthera ja de va väl dom bästa :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Nu ska jag väl ta och lista mina favoriter också.. The Libertines Babyshambles Dirty Pretty Things Franz Ferdinand Arctic Monkeys The Postal Service Andreas Mattsson Håkan Hellström Timo Räisänen (SE AVATAR PLX) Death cab for cutie The Jesus & Mary Chain Nine inch nails Ebba Grön Thåström Tiger Lou KENT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.